Toegangsaanvraag tot Ethias Connect
Hoe vraagt u uw toegangen aan?
Belangrijk: de overeenkomst en de toegangsaanvraag moeten door een officiële vertegenwoordiger van de organisatie ingediend worden. Deze persoon duidt de nieuwe gebruikers aan, bepaalt het type toegang dat ze zullen krijgen en tekent de overeenkomst.
1
Download de overeenkomst en de gebruikersfiche(s) van uw keuze:
2
Vul de fiche in en teken ze
Tip: voor een betere leesbaarheid, vragen we u de documenten elektronisch in te vullen en te tekenen..

Als u niet elektronisch kunt tekenen, kunt u de documenten elektronisch invullen, daarna afdrukken, met de hand tekenen en scannen.
3
Stuur de documenten via e-mail naar: ethiasconnect@ethias.be

Vermeld in het onderwerp van de e-mail:
“[Naam van de organisatie] - toegangsaanvraag Ethias Connect”.
Zodra uw aanvraag behandeld is, zullen de aangeduide gebruikers een e-mail “no-reply@ethias.be” ontvangen, waarin ze uitgenodigd worden hun toegang te activeren.

De voordelen van Ethias Connect

Ethias Connect is het nieuwe beheerplatform voor de professionele Ethias-klanten van zowel de publieke, de privé- als de non-profitsector. U kunt vanaf nu uw contracten, schadegevallen en facturen online opvolgen en beheren.
Alle functionaliteiten van Extranet blijven uiteraard behouden.
Ethias Connect is bovendien sterker beveiligd en het beheer van de toegangen werd verbeterd, rekening houdend met de huidige veiligheidsvereisten.