Toegangsaanvraag tot Ethias Connect
Hoe vraagt u uw toegangen aan?
Belangrijk: een officiële vertegenwoordiger van de organisatie moet de overeenkomst en de toegangsaanvraag indienen.
Deze persoon duidt de nieuwe gebruikers aan, bepaalt het type toegang dat ze zullen krijgen en tekent de overeenkomst.
1
Vul het formulier in om de Ethias Connect-overeenkomst te ondertekenen.

Als u de Ethias Connect-overeenkomst al heeft ondertekend en alleen één of meerdere gebruikers wil toevoegen, ga dan naar stap 2.
2
Wijs nieuwe gebruikers aan en ken hen een type toegang toe.

Maximaal 10 gebruikers per aanvraag. Als u er meer wil, dan moet u een nieuwe aanvraag indienen.
Afhankelijk van hun behoeften wijst u verschillende toegangstypes toe: volledig (alle functionaliteiten), beheer van schadegevallen, facturering of preventie.

Meer informatie over toegangstypes.


Als de toegangsopties niet overeenkomen met uw behoeften, mail naar ethiasconnect@ethias.be met als onderwerp: « [Naam klant] - [Klant/polisnummer] – gedetailleerde toegangsaanvraag » Wij sturen u een geschikt formulier.
Zodra uw aanvraag is verwerkt, ontvangen de aangewezen gebruikers een e-mail van « no-reply@ethias.be » met de uitnodiging om hun toegang tot Ethias Connect te activeren.

De voordelen van Ethias Connect

Ethias Connect is het nieuwe beheerplatform voor de professionele Ethias-klanten van zowel de publieke, de privé- als de non-profitsector. U kunt vanaf nu uw contracten, schadegevallen en facturen online opvolgen en beheren.
Alle functionaliteiten van Extranet blijven uiteraard behouden.
Ethias Connect is bovendien sterker beveiligd en het beheer van de toegangen werd verbeterd, rekening houdend met de huidige veiligheidsvereisten.