Een inspecteur in mijn regio zoeken
${LIEGE_RIVE_ARDENTE.address.postalCode}$ ${LIEGE_RIVE_ARDENTE.address.cityName}$
Als gevolg van een technisch probleem, kan uw bericht niet verzonden. Probeer het later opnieuw.
Als het probleem aanhoudt, dank u contact met de marketing afdeling van Ethias opnemen om het technische probleem te melden (info.b2b@ethias.be).
Dit formulier is uitsluitend bedoeld voor openbare collectiviteiten, ondernemingen (vzw, nv, bvba…) en organisaties (sportfederaties, sportclubs…).
In alle andere gevallen (particulieren, zelfstandigen, natuurlijke personen…):
klik op deze link
Enkel de officiële vertegenwoordiger van je bedrijf of organisatie kan, mits het invullen van de Ethias Connect Gebruiksovereenkomst, toegang tot Ethias Connect aanvragen.
Meer informatie vind je op de pagina toegang aanvragen.
Enkel de officiële vertegenwoordiger van je bedrijf of organisatie kan, mits het invullen van de Ethias Connect Gebruiksovereenkomst, toegang tot Ethias Connect aanvragen.
Meer informatie vind je op de pagina toegang aanvragen.
Enkel de officiële vertegenwoordiger van je bedrijf of organisatie kan, mits het invullen van de Ethias Connect Gebruiksovereenkomst, toegang tot Ethias Connect aanvragen.
Meer informatie vind je op de pagina toegang aanvragen.
Vraag de Ethias-klant om de gebruiksovereenkomst in te vullen.
Meer informatie vind je op de pagina toegang aanvragen.
Vraag de Ethias-klant (in dit geval de officiële vertegenwoordiger van de school of sportclub) om de gebruiksovereenkomst in te vullen.
Meer informatie vind je op de pagina toegang aanvragen.
Enkel de officiële vertegenwoordiger van je bedrijf of organisatie kan, mits het invullen van de Ethias Connect Gebruiksovereenkomst, kan de toegang tot Ethias Connect beheren en wijzigen.
Meer informatie vind je op de pagina toegang aanvragen.
Stuur je aanvraag via e-mail naar ethiasconnect@ethias.be.
Vermeld in je bericht:
Problemen met inloggen? Raadpleeg onze andere veel gestelde vragen over dit onderwerp.
Als je je gebruikersnaam bent vergeten, stuur dan een e-mail naar ethiasconnect@ethias.be.
Vermeld in je bericht:
Vind je de activatiemail niet in je inbox, controleer dan ook je spam of ongewenste mail. Je kunt snel op afzender zoeken. Typ "no-reply@ethias.be" in het zoekvenster.
Heb je geen activatiemail ontvangen, stuur dan een bericht naar ethiasconnect@ethias.be. We sturen je dan opnieuw een activatielink.
Vermeld de volgende informatie in je e-mail:
Voor de meest vlotte ervaring op onze website vermijd je best de Mozilla Firefox-browser . Alle andere browsers (Google Chrome, Edge, enz.) geven een beter resultaat.
Als het probleem zich blijft voordoen, kan je contact opnemen met ethiasconnect@ethias.be.
Vermeld de volgende informatie in je e-mail:
Als je een "Error 400", "Error 500" of soortgelijke melding krijgt, kan dat wijzen op een verbindingsprobleem. Dat mag je melden via ethiasconnect@ethias.be.
Vermeld de volgende informatie in je e-mail:
De activatie- en/of verificatiecodes worden direct na de aanvraag naar je toegestuurd. Het kan echter enkele minuten duren voordat deze e-mail aankomt.
Controleer ook je spam of ongewenste mail. Je kunt snel op afzender zoeken. Typ "no-reply@ethias.be" in het zoekvenster.
Ben je zeker dat je geen mail ontvangen hebt, stuur dan een bericht naar ethiasconnect@ethias.be om ons het probleem te melden.
Vermeld de volgende informatie in je e-mail:
Afhankelijk van je gebruikersprofiel op Ethias Connect, zijn je facturen beschikbaar in het tabblad "facturatie".
Heb je toegang tot Ethias Connect, maar zie je het tabblad “facturatie” niet, dan kan je manager de toegang voor je aanvragen door de Ethias Connect Gebruiksovereenkomst in te vullen.
Als je de identificatiecode van je Extranet-account vergeten bent, stuur dan een e-mail naar ethiasconnect@ethias.be.
Vermeld in je bericht:
Als je het wachtwoord van je Extranet-account vergeten bent, stuur dan een e-mail naar ethiasconnect@ethias.be.
Vermeld in je bericht:
Als je een e-mail hebt ontvangen waarin staat dat er nieuwe berichten voor je klaar staan in je Extranet-mailbox, kan je deze vinden onder "groepsberichten" (d.w.z. berichten gekoppeld aan dossiers) in het deelvenster communicatie van je Extranet.
Om alle groepsberichten te bekijken, maak je het veld genaamd "Filteren op dossiers beheerd door de verzekerde XT" leeg.
Klik op "Vernieuwen" om de resultaten weer te geven.
Ja. Je persoonlijke Extranet-mailbox verstuurt geen meldingen voor nieuwe berichten. Je kan deze uiteraard raadplegen wanneer je zelf wil.
Een vraag over het inloggen op uw Klantenzone, een aanvraag voor beveiligde toegang of hulp bij online aangifte? Dan kunt u ons een e-mail sturen.
Om het proces te vereenvoudigen vragen we u om ons mee te delen:
Van maandag tot vrijdag van 8 tot 12 uur.
De gemiddelde wachttijd is 3 minuten.
Kies een dag en een uur, wij bellen u terug.
Van maandag tot vrijdag van 13 tot 17 uur.
Ontdek de verschillende kunstwerken van de fotograaf
Philippe van Gelooven
De publieke sector bestaat uit:
De socialprofitsector dekt de volgende sectoren:
De privésector dekt in het algemeen de ondernemingen met commerciële doeleinden, niet opgenomen in de hierboven vermelde lijst.
Als gevolg van een technisch probleem, kan uw bericht niet verzonden. Probeer het later opnieuw.
Als het probleem aanhoudt, dank u contact met de marketing afdeling van Ethias opnemen om het technische probleem te melden (info.b2b@ethias.be).
Ongeldig veld
Deze website maakt gebruik van cookies om u een optimaal surfcomfort te bieden en u persoonlijke boodschappen en aanbiedingen te tonen.
Door te klikken op de knop 'Verdergaan' aanvaardt u het gebruik van deze cookies.
Als u de cookies wenst uit te schakelen, verzoeken wij u de instellingen van uw webbrowser te veranderen.