Heeft men geprobeerd je voertuig te stelen? Heeft men een toebehoren (velg, lamp ...), een voorwerp dat zich in het voertuig bevond of je sleutels gestolen?
Alles hangt af van de waarborgen in je contract.
Mini Omnium PLUS
Idem Omnium
Mini Omnium
Idem Omnium
Uitsluiting: diefstal door familie of personeel, diefstal met een verloren sleutel of met een sleutel die op een voor het publiek toegankelijke plaats gelegd werd of in of op het voertuig achtergelaten werd.
Geen omnium
Het spijt ons, we komen niet tussen.
Inloggen op de Klantenzone om de waarborgen van mijn contract te raadplegen
Lees hieronder ook “Heb ik recht op een vervangvoertuig?“
Ook hier hangt alles af van de waarborgen van je contract.
Omnium PLUS
Als je voor een erkende hersteller kiest, krijg je een vervangvoertuig tijdens de duur van de herstelling of voor 6 dagen bij totaal verlies.
Omnium
Idem Omnium PLUS
Mini Omnium PLUS
Idem Omnium PLUS
Mini Omnium
Idem Omnium PLUS
Geen Omnium
Het spijt ons, je hebt geen recht op een vervangvoertuig.
Als je voertuig niet meer rijvaardig is, je de waarborg Mobility Maxi hebt en het schadegeval in België gebeurd is (of tot 50 km buiten de grens), kan Ethias een vervangvoertuig ter beschikking stellen vanaf de ongevalsdatum: tot 10 dagen bij herstelling of tot 30 dagen bij totaal verlies. Bel ons hiervoor op 04 220 34 00.
Inloggen op de Klantenzone om de waarborgen van mijn contract te raadplegen.
Neen, er is geen franchise.
De franchise is het bedrag dat je zelf moet betalen na een schadegeval.
Neen, het bedrag van je verzekeringspremie verandert niet na vergoeding voor (poging tot) diefstal.
Deze fiche is louter informatief en niet volledig: het doel ervan is de belangrijkste antwoorden geven op de meest gestelde vragen over je schadegeval. Deze fiche is geen contractueel document. Je kunt er dus geen rechten aan ontlenen met betrekking tot de afhandeling van je schadegeval. Onze diensten zullen je schade-aangifte onderzoeken op basis van de bepalingen van het verzekeringscontract dat je afgesloten hebt.
Terug