Hulp met de Klantenzone en mobiele applicatie

Veelgestelde vragen over de verbinding

  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT

Veelgestelde vragen over documenten, betalingen, schadegevallen…

  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT

Op zoek naar technische ondersteuning?

Stuur een bericht naar de technische helpdesk

Als je vragen of technische ondersteuning nodig hebt bij het inloggen op onze Klantenzone, kan je een bericht sturen naar de technische helpdesk.

Om alles vlot te laten verlopen, bezorg ons één van de onderstaande gegevens:

  • Je klantnummer
  • Je contractnummer
  • Je schade- of Assurcard-nummer

Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:

  • Voornaam en naam
  • Geboortedatum
  • Postcode
  • Telefoonnummer
Plan een telefoongesprek met de technische ondersteuning
Wij bellen je terug van maandag tot en met vrijdag van 13u tot en met 16u30min.

Als je vragen of technische ondersteuning nodig hebt bij het inloggen op de Klantenzone, kies dan een dag en het tijdstip die jou het best uitkomt.

Om alles vlot te laten verlopen, bezorg ons één van de onderstaande gegevens:

  • Je klantnummer
  • Je contractnummer
  • Je schade- of Assurcard-nummer

Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:

  • Voornaam en naam
  • Geboortedatum
  • Postcode
  • Telefoonnummer
Bel de technische helpdesk

Als je vragen of technische ondersteuning nodig hebt bij het inloggen op onze Klantenzone, kan je contact opnemen met de technische helpdesk, van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 12u.

Om alles vlot te laten verlopen, gelieve één van de onderstaande gegevens bij de hand houden:

  • Je klantnummer
  • Je contractnummer
  • Je schade- of Assurcard-nummer

Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:

  • Voornaam en naam
  • Geboortedatum
  • Postcode
open
BODY CONTENT