Ethias stelt de klantervaring centraal in haar aanpak. En omdat achter elke klant eerst en vooral een persoon schuilgaat, staat de mens altijd op de eerste plaats bij Ethias.
De digitale technologie biedt uiteraard de kans om ons aanbod van producten en diensten voortdurend te verbeteren en uit te breiden. Toch willen we vooral oog én oor blijven hebben voor de verwachtingen en behoeften van onze klanten. Vanuit een fygitale aanpak, die zich op het kruispunt tussen digitaal en menselijk contact situeert, wil Ethias haar klanten het beste van beide werelden bieden. Het doel? Zorgen voor een unieke, eenvoudige, efficiënte en menselijke klantervaring.
In deze onzekere tijden wil Ethias zich verankeren in de realiteit en haar steeds menselijker aanpak versterken.
Ethias is er voor haar klanten: op elk moment van hun leven en wanneer ze een specifieke nood, vraag of probleem hebben, staat elk van onze medewerkers aan hun zijde. Zonder vooroordelen. Zodat ze er nooit alleen voor staan.