Een burenruzie, een erfenisgeschil, een aannemer die zijn afspraken niet nakomt, een (v)echtscheiding... Wij kunnen je ermee helpen!
Leg ons de situatie per e-mail uit. Dit is de eerste informatie die we nodig hebben:
Als je vragen hebt, kun je je geschil ook telefonisch melden. Om de procedure vlot te doen verlopen, hou alvast je klantnummer of contractnummer bij de hand.
Van maandag tot vrijdag tussen 8u00 tot 17u00
Als je vragen hebt, kun je ook een afspraak maken bij een kantoor om een geschil te melden.
Om alles vlot te doen verlopen, kan je alvast het volgende voorbereiden:
Om alle vlot te doen verlopen, bezorg ons de volgende informatie:
Je contactgegevens:
Details van het geschil:
Ethias
Dienst 2173
Prins-Bisschopssingel 73
3500 Hasselt
Zodra we je brief hebben ontvangen, openen we je dossier. Je ontvangt dan volledige en gedetailleerde instructies over de volgende stappen in je dossier. Rekening houdend met de verdeling door Bpost, weekends en de verwerkingstijd, kan het 10 tot 15 werkdagen duren voor je antwoord krijgt.