Een schadegeval aan je woning opvolgen

Ik heb mijn schadegeval aangegeven. En daarna?

Ongeacht hoe je jouw schadegeval hebt aangegeven, je bekijkt, volgt en beheert je dossier in de Klantenzone.

Praktisch

Binnen de 3 dagen volgend op de aangifte van je schade, ontvang je een e-mail die de volgende stappen uitlegt.

Je kan inloggen in je klantendossier, je dossier bekijken en:

  • Extra of ontbrekende informatie toevoegen,
  • Documenten uploaden (foto’s, offertes…),
  • De gegevens van een toegewezen expert raadplegen,
  • De stand van je schadegeval zien en volgen.

Veelgestelde vragen

  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT

Wil je de stand van je dossier kennen ?

Stuur een e-mail
We gaan niet overhaast te werk! Een periode van 3 werkdagen tussen het indienen van je melding en de brief met informatie over verdere actie is heel normaal. Het kan wat langer duren als de aangifte per post gebeurt.

Voor een snellere reactie: vermeld altijd het nummer van je schadegeval in de onderwerpregel van de e-mail. (bijv. >SI1021769823<). Als je dat nummer niet kent, vermeld dan je klant- of contractnummer.

Spreek met een beheerder
We gaan niet overhaast te werk! Een periode van 3 werkdagen tussen het indienen van je melding en de brief met informatie over verdere actie is heel normaal. Het kan wat langer duren als de aangifte per post gebeurt.

Help ons uw verzoek sneller te beantwoorden : vermeld altijd het nummer van je schadegeval (bijv. >SI1021769823<). Als je het niet weet, hou dan je klant- of contractnummer bij de hand.


Van maandag tot vrijdag tussen 8 en 17 uur.

BODY CONTENT