phishing

Phishing is een groeiende bedreiging. Laat je niet vangen! Leer de tekenen te herkennen en je persoonlijke informatie te beschermen. Jouw veiligheid is onze prioriteit. Wees steeds waakzaam en kies voor veiligheid. Meer weten

Nieuw Schadegeval - BA Familiale - Privéleven

Aanbevolen

Schade onder burgerlijke aansprakelijkheid aangeven

Aanbevolen
1
Download het aangifteformulier en sla het op (op een computer)
2
Vul het rechtstreeks in op het scherm en klik op "Verzenden" aan het einde van het formulier
3
Het formulier wordt automatisch naar Ethias gemaild
4
Bewaar een kopie van het ingevulde formulier

Wil je de schade op een andere manier aangeven?

Geef je schade aan via e-mail
Met het aangifteformulier (PDF)
Download het pdf formulier, vul het rechtstreeks in op het scherm en klik op "Verzenden" aan het einde van het formulier of stuur het naar schade.familiale@ethias.be

Zonder gebruik te maken van het aangifteformulier
Welke informatie moet je ons zeker bezorgen:
Een volledige e-mail = zeker zijn dat je aanvraag snel en efficiënt verwerkt wordt

Je persoonlijke gegevens:

  • Voor- en achternaam
  • Geboortedatum
  • Adres
  • Je klant- of polisnummer

Details van de aangifte:

  • Datum en plaats van het incident
  • Gegevens van andere betrokkenen (indien van toepassing)
  • Een nauwkeurige en volledige beschrijving van de feiten
  • Een duidelijke foto of scan van het proces-verbaal (indien beschikbaar)
  • Foto's van eventuele schade

Geef ook duidelijk aan:

  • Welk e-mailadres en telefoonnummer we moeten gebruiken om je op de hoogte te houden van je aangifte
  • Op welk rekeningnummer we een eventuele schadevergoeding kunnen uitbetalen
Bel Ons
Het is niet mogelijk om een schadegeval BA-Privéleven telefonisch te aan te geven. Om een beslissing te nemen over een tussenkomst, moeten we een dossier openen en analyseren. Hiervoor hebben we een schriftelijke aangifte nodig.

Heb je vragen of hulp nodig, dan kan je ons telefonisch bereiken van maandag tot vrijdag tussen 8 en 17 uur.

open
Maal een afspraak in een Ethias-Kantoor
Om je sneller van dienst te kunnen zijn, raden we je aan om gebruik te maken van het aangifteformulier (PDF). Download het pdf-formulier, vul het rechtstreeks in op het scherm en klik op "Verzenden" aan het einde van het formulier of stuur het naar schade.familiale@ethias.be

Vragen of hulp nodig? Dan kan je op afspraak terecht op een kantoor om je schade aan te geven.

Hou voor een vlot verloop volgende informatie bij de hand:

  • Je klant- of polisnummer
  • Datum en plaats van het incident
  • Gegevens van andere betrokkenen (indien van toepassing)
  • Een nauwkeurige en volledige beschrijving van de feiten
  • Een kopie van het proces-verbaal (indien beschikbaar)
Schrijf Ons
Opgelet: aangiftes per post hebben een langere verwerkingstijd.

Met het aangifteformulier (PDF) (aanbevolen)
Vul het pdf-formulier in en verstuur het per post.

Zonder gebruik te maken van het aangifteformulier
Voor een vlot verloop, gelieve ons volgende gegevens te bezorgen:

Je persoonlijke gegevens:

  • Voor- en achternaam
  • Geboortedatum
  • Adres
  • Je klant- of polisnummer

Details van de aangifte:

  • Datum en plaats van het incident
  • Gegevens van andere betrokkenen (indien van toepassing)
  • Een nauwkeurige en volledige beschrijving van de feiten
  • Een duidelijke foto of scan van het proces-verbaal (indien beschikbaar)
  • Foto's van eventuele schade

Geef ook duidelijk aan:

  • Welk e-mailadres en telefoonnummer we moeten gebruiken om je op de hoogte te houden van je aangifte
  • Op welk rekeningnummer we een eventuele schadevergoeding kunnen uitbetalen

Ethias
Dienst 2173
Prins-Bisschopssingel 73
3500 Hasselt

Zodra we je brief hebben ontvangen, openen we je dossier. Je ontvangt dan volledige en gedetailleerde instructies over de volgende stappen in je dossier. Rekening houdend met de verdeling door Bpost, weekends en de verwerkingstijd, kan het 10 tot 15 werkdagen duren voor je antwoord krijgt.