Successen in het verleden, het heden en de toekomst!

Bij Ethias doen we er alles aan om de klantervaring te verbeteren. We geven je enkele voorbeelden.

Toegankelijkheid
Eenvoud
Kwaliteit
Reactiviteit
Menselijkheid
Duidelijkheid

Toegankelijkheid

De teams van de Customer Centers hebben twee grote stappen genomen om de toegankelijkheid te verbeteren. De reorganisatie van Front2Back en het project "Unique Entry Point" helpen het onthaalpercentage en de wachttijden te verbeteren.

En jij,
hoe zou jij er willen zijn voor onze klanten?

Ontdek de wedstrijd

Doe mee aan onze wedstrijd door je ideeën te delen!

En jij, hoe zou jij er willen zijn voor onze klanten? Deel je ideeën met ons om de ervaring van onze klanten te verbeteren en maak kans op 20 x 2 cinematickets!

Of je voorstel nu gebaseerd is op concrete feedback van klanten, op persoonlijke best practices of iets anders, wij analyseren en belonen de meest bruikbare, concrete ideeën en zullen proberen een aantal ervan in de praktijk te brengen.

Deelnemen !