phishing

Phishing is een groeiende bedreiging. Laat je niet vangen! Leer de tekenen te herkennen en je persoonlijke informatie te beschermen. Jouw veiligheid is onze prioriteit. Wees steeds waakzaam en kies voor veiligheid. Meer weten

Nieuw schadegeval wagen (schade, diefstal of aanrijding)

Aanbevolen
1

Doe aangifte in je Klantenzone.

Aanbevolen
  • Beantwoord enkele eenvoudige vragen.
  • Upload de nodige documenten (expertiseverslag, proces-verbaal, foto's).
  • Ontvang meteen een dossiernummer om je schadegeval op te volgen.
2
Je beheerder ontfermt zich over je dossier en neemt indien nodig contact met je op.
3
Binnen 3 werkdagen ontvang je een gedetailleerde toelichting voor het beheren van je dossier.

De 3 meest gestelde vragen

  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT

Wil je de schade aan je voertuig op een andere manier aangeven?

Geef je schade aan via e-mail
Om sneller en makkelijker je aangifte te kunnen verwerken, raden we je aan om je schade aan te geven in je Klantenzone.

Een volledige e-mail = zeker zijn dat je aanvraag snel en efficiënt verwerkt wordt

Welke informatie moet je ons zeker bezorgen:

Je persoonlijke gegevens:

  • Voor- en achternaam
  • Geboortedatum
  • Adres
  • Je klant- of polisnummer

Details van de aangifte:

  • Datum en plaats van het incident
  • Gegevens van andere betrokkenen (indien van toepassing)
  • Een nauwkeurige en volledige beschrijving van de feiten
  • Een duidelijke foto of scan van het Europese aanrijdingsformulier of het proces-verbaal (indien beschikbaar)
  • Foto's van eventuele schade

Geef ook duidelijk aan:

We sturen je binnen 3 werkdagen je dossiernummer en een overzicht van de volgende stappen.

Bel ons

Geef een aangifte aan via de klantenzone

Dat is snel, gemakkelijk en veilig!

  • Aangifte binnen 10 minuten
  • Dossier wordt onmiddellijk aangelegd
  • Opvolging en praktische informatie binnen de 3 werkdagen

Heb je nog vragen, dan kan je ook telefonisch bij ons terecht van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. Hou je nummerplaat of polisnummer bij de hand

open

Dringend hulp nodig van Ethias Assistance? Raadpleeg onze pagina dringende bijstand.

Maak een afspraak in een Ethias-kantoor

Doe aangifte in je Klantenzone

Dat is snel, gemakkelijk en veilig!

  • Aangifte binnen 10 minuten
  • Je dossier wordt meteen aangemaakt
  • Follow-up en praktische informatie binnen 3 werkdagen

Vragen of hulp nodig? Dan kan je op afspraak terecht op een kantoor om je schade aan te geven.

Hou voor een vlot verloop volgende informatie bij de hand:

Schrijf ons

Opgelet: aangiftes per post hebben een langere verwerkingstijd.

Welke informatie moet je ons zeker bezorgen:

Je persoonlijke gegevens:

  • Voor- en achternaam
  • Geboortedatum
  • Adres
  • Je klant- of polisnummer

Details van de aangifte:

  • Datum en plaats van het incident
  • Gegevens van andere betrokkenen (indien van toepassing)
  • Een nauwkeurige en volledige beschrijving van de feiten
  • Een duidelijke kopie van het Europese aanrijdingsformulier of het proces-verbaal (indien beschikbaar)
  • Foto's van eventuele schade

Geef ook duidelijk aan:

Ethias
Dienst Schade Auto
Prins-Bisschopssingel 73
3500 Hasselt

Zodra we je brief hebben ontvangen, openen we je dossier. Je ontvangt dan volledige en gedetailleerde instructies over de volgende stappen in je dossier. Rekening houdend met de verdeling door Bpost, weekends en de verwerkingstijd, kan het 10 tot 15 werkdagen duren voor je antwoord krijgt.

BODY CONTENT